Bezpłatna infolinia konsumencka 022 4835 398
022 4835 398

Infolinia dla firm
Pon - Pt 8:30-17:00

Bezpłatna infolinia konsumencka 022 4835 398
 

OBSŁUGA KLIENTA W ONEDIRECT: NIEZAWODNA I KOMPETENTNA

Onedirect oznacza zorientowane na klienta doradztwo i serwis posprzedażowy.


1. KOMPETENTNE DORADZTWO I POMOC PRZED ZAKUPEM

Czy chciałbyś wiedzieć, który produkt jest dokładnie taki, jaki spełnia Twoje wymagania? Trafiłeś we właściwe miejsce! Nasi pracownicy są stale szkoleni w zakresie produktów. Chętnie odpowiedzą nawet na najtrudniejsze pytania, pomogą w rozwiązywaniu problemów lub pomogą w dokonaniu wyboru. 


POSPRZEDAŻOWA OBSŁUGA KLIENTA

Bez względu na to, czy potrzebujesz pomocy przy instalacji nowo zakupionego sprzętu, czy też jedno z urządzeń ma usterkę techniczną, chętnie Ci pomożemy. Nasi przeszkoleni doradcy klienta dokładnie znają produkty i mogą udzielić wskazówek przez telefon lub pomóc w razie problemów.


3. OFERTY DOSTOSOWANE DO POTRZEB FIRM

W Onedirect specjalnie wyszkolony zespół dba o naszych kluczowych klientów, aby zapewnić najlepsze rozwiązania dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Jako klient pośredni, firmy mają osobistego konsultanta, który zna Twoje potrzeby i potrafi szybko i dokładnie reagować.

Onedirect oferuje spersonalizowane oferty cenowe w ciągu 24 godzin w godzinach pracy, jeśli chcesz kupić wiele produktów. Po prostu poproś o bezpłatną wycenę.

Onedirect oferuje również pakiety produktów, które ułatwiają zakupy i pozwalają zaoszczędzić pieniądze. Możesz być pewien, że produkty w opakowaniach są kompatybilne technicznie, więc nie będziesz miał żadnych problemów z kompatybilnością.


4.GWARANCJA

Wszystkie sprzedawane przez nas artykuły objęte są gwarancją producenta (z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych i drobnych akcesoriów): okres gwarancji wynosi od 1 roku do 2 lat.


5. SZYBKA DOSTAWA I NISKIE CENY

Wszystkie zamówienia produktów, które są w magazynie i docierają przed godziną 15:30 są wysyłane tego samego dnia i zazwyczaj w ciągu 1-3 dni roboczych, w zależności od standardowej lub ekspresowej wysyłki do Ciebie. Więcej informacji na temat dostawy można znaleźć tutaj.

Oferujemy prawie wszystkie produkty wyraźnie poniżej zalecanej ceny detalicznej i jesteśmy liderami cenowymi na rynku z wieloma referencjami produktowymi - ponieważ Onedirect jest ogólnoeuropejskim sklepem internetowym, korzystamy ze szczególnie dobrych warunków zakupu i chętnie przekazujemy je naszym klientom.


6. ODBIÓR PRODUKTU

Jeśli produkt jest wadliwy, prosimy o kontakt. Nasz dział obsługi klienta poinformuje Cię o numerze zwrotnym, który powinnienen być dodany do paczki zwrotnej. Produkt wadliwy zostanie zastąpiony nowym urządzeniem. W przypadku wystąpienia drobnej usterki, Onedirect naprawi przedmiot i zwróci go do Ciebie tak szybko, jak to możliwe.


Phone

Klienci korporacyjni mogą do nas dzwonić od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-18:30 za pośrednictwem naszej infolini pod numerem telefonu: 022 4835 398